torsdag 6 oktober 2011

Kommit ut ur garderoben

Jag klev in i garderoben igår och kom sen ut ur den... med ett antal upphittade bh'ar så nu har jag några jag kan använda. Hade hoppats på att hitta ett par jeans/byxor också, men där gick jag bet och fick istället åka till KappAhl idag och inhandla ett par. Tror jag hann prova 14 olika par innan jag bestämde mig för det paret jag till slut köpte. Känns ju rätt onödigt egentligen att slänga ut pengar på att köpa nya jeans, men jag har bara mysbyxor att gå i annars, än så länge, och det passar inte riktigt att gå i överallt.

I övrigt har inte mycket hänt idag. Var på kontoret några timmar. Lagade lite mat. Hade lite modevisning för gubben. Tvättade ena soffdynans klädsel eftersom nån av katterna dummat sig på den. Ätit lite jordgubbar och vindruvor. Sett på tv.

Imorgon blir det en tur till kontoret och en tur till Lindesberg för återtag. Sen blir det helg! förutom att jag ska jobba i Karlstad på lördag, sen skynda hem för att hjälpa svärmor göra sista piffet i huset efter renoveringen för att sen fortsätta skynda iväg på konsert på kvällen.

Blir nog en spännande helg, men jag ska hinna med lite vila också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar