söndag 9 oktober 2011

Inget blir som man tänkt

Dagen blev väl inte riktigt som planerat...

Jag åkte till Karlstad och jobbade, men blev kvar lite längre än jag hade tänkt och kom därför ganska sent till svärmor som jag lovat hjälpa med piffningen och städandet efter renoveringen. Jag hade också sagt att jag skulle på en konsert men tyvärr fick svärmor gå före den här gången och jag var väl hemma strax efter kl 22, men nu är deras hus som ett helt annat hus! Det är så himla fint! Ska ta bilder och visa...

Ber om ursäkt för att jag inte kom på konserten - nästa gång ska inget hindra mig... om jag så har huvudet under armen och benen amputerade - så ska jag gå!

Härom kvällen var vi ute en sväng och promenerade runt lite med kameran, men det det var lite kyligt för att vara helt trevligt... tänkte i alla fall bjuda på några bilder från promenaden...







1 kommentar:

  1. Fina bilder du tagit eller ni tagit. Du hade rätt 2,3,6,8 var mina bilder. De andra ser mer proffsiga ut...jag tog de mest proffsiga jag hade. Tack för att du gissade.

    SvaraRadera