lördag 1 oktober 2011

Restaurang går bra

Det går bra att äta på restaurang också - fast man är opererad. En normalportion går dock inte, men att äta det man orkar och sen ge resten till gubben går bra.

Vi bestämde lite i sista sekund att åka och äta på Jensens. De har lunch till kl 16 varje dag och vi tog en varsin lunchbiff för 49:-... jag åt nog inte riktigt hälften av min portion, men det var gott och inte blev jag dålig.

Lite grönsaker och äpple till förrätt och lunchbiff med favoritsås till varmrätt. En promenad i Stadsparken efter maten och nu relax i soffan med en stor isvatten. Då påbörjar vi lördagsmyset då!

2 kommentarer:

  1. Hej. Hoppas du har en fin Lördagskväll :) Jag vill bara tipsa dig om att jag har flera fina tävlingar inne på min blogg just nu, du är varmt välkommen! =)

    SvaraRadera
  2. Roligt att du vill vara med =)

    SvaraRadera