måndag 17 oktober 2011

Shoppingtur med svärmor

Jobbade först efter att ha "snoozat" nästan en timme istället för gå upp i tid, men var för trött. Hade lovat svärmor igår att komma hem till dom efter jobbet för att vi skulle kunna åka till Ikea.

I travade runt på Ikea och hittade allt det vi skulle ha sen blev det en tur till Chili Store, Blomsterlandet, Ö & B och tillbaka hem för att plocka upp och ställa iordning det vi shoppat. Tröttsamt, men vad gör man inte för sina gulliga svärföräldrar...?

Nu är jag toktrött och ska gå och lägga mig inom väldigt snart framtid... Inte mycket intressant har hänt idag, mer än att jag fick de sista glasen till min glasservis från Kosta, modell Elon. Har köpt glas då och då när jag hittat och nu har jag en full serie till ett helt okej pris, för antika glas som inte tillverkas längre. Har nu 12 st av varje - rödvinsglas, madeiraglas, snapsglas, likörglas, grogglas och selterglas - plus några extra av några sorter. Mycket glad och lycklig över glasen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar