tisdag 4 oktober 2011

Järn suger

Usch! Jag måste verkligen försöka få tag på någon imorgon för att diskutera järntabletterna. Ikväll har jag varit alldeles utslagen och det började som vanligt en stund efter att jag tog Duroferon. Illamående och så trött att jag skulle trilla ihop i en liten hög. Det kan ju inte vara meningen att man ska bli så...?

Gjorde i alla fall fisk till middag idag och det var gott, fast när jag hade gjort det och känt doften ett tag så blev jag istället sugen på tacos/nachos... så det får väl bli kryddad köttfärs med lite grönsaker nån dag snart.

Har i alla fall tejpat ärren och tagit ett varmt, skönt bad och firat kanelbullens dag med en liten smula kanelbulle på jobbet.

1 kommentar:

  1. Varje kväll i 10 dagars tid var rekommendationen med Klexane (som jag har) men som det nu är så riskerar jag ju att mitt blodvärde sjunker. Så jag slutar hellre. Vad jag vet så är det olika från sjukhus till sjukhus hur länge efter op man skall ta sprutorna.

    SvaraRadera