söndag 2 oktober 2011

Ny och förbättrad version

Idag var vi på Samlarmässa, vilket var lite av en besvikelse, jämfört med den jag var på i Karlstad för ett par år sen... Köpte inget och blev väl inte direkt överexalterad över något heller. 

Efter mässan åkte vi till svärföräldrarna och åt lite dolma, pratade lite och kollade hur renoveringen artar sig. Huset blir tokfint och killarna som fixar det är superduktiga! 

Imorgon tänkte jag ta nya bilder för att visa den nya och förbättrade versionen av mig! Jag hoppas att det syns på foton för jag ser och känner det själv. Foton är lite förrädiska dock, eller om det faktiskt är så att de visar sanningen kanske... dagar då jag känt mig lite "snyggare", "smalare", "fräschare" - inte vet jag vad jag ska kalla det - och tagit en bild, ser jag ändå ut som en fet blobb. Så jag litar inte på att det syns förrän jag faktiskt har bilden och kan jämföra med tidigare tagna!

Jag ser ju på statistiken att folk kommer till sidan, men frågan är om jag bara skriver för mig själv eller om folk faktiskt läser... om bilderna bara tas för att jag själv ska ha något att jämföra med och gå tillbaka och titta på eller om folk är nyfikna och vill se... Skit samma! Jag skriver - läser ni så gör ni - blir ni blinda och får men för livet av fetblobben och valkarna... ja, då får ni helt enkelt skylla er själva! 

Tjockisens hämnd mot världen: Att visa upp fettvalkarna istället för att gömma undan sig och skämmas! HA! ;)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Hoppas ni har en härlig måndag! :)
    Jag vill bara kika in här och tipsa om några tävlingar jag har igång

    http://beabofink.blogg.se/2011/september/utkast-sept-17-2011.html#

    http://beabofink.blogg.se/2011/september/vinn-ett-presentkort-vart-200-kronor-fran-kal.html#

    http://beabofink.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-ett-presentkort-vart-200-kronor.html#

    http://beabofink.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-ett-valfritt-namnsmycke-fran-xe.html#




    Kramkram

    SvaraRadera