måndag 24 oktober 2011

Jobbat både här och där

Nu är arbetsdagen över och jag har jobbat både på ordinarie jobbet här i Örebro och i Karlstad idag. Lite för mycket flängande fram och tillbaka de senaste dagarna så nu vill jag inte göra mycket mer de följande dagarna. Har till och med sagt nej till att följa med och hämta bilar... åtminstone fram till torsdag...

Har mätt mig lite nu på kvällen och totalt har jag 7 ställen jag mäter på:
halsen, bysten, under bysten, midjan, rumpan, överarmarna och låren

Har från 110823 gått ner 13 kg, men jag började inte mäta med måttband förrän 110919 och sen dess har det försvunnit 59 cm totalt på mätställena - det är väl inte illa?!

Nu är det dags för kvällskaramellerna (vitaminer, mineraler och sömntabletterna) och sen sängen.

Imorgon ska jag sluta tidigare för att gå till doktorn och få årets influensavaccination. De har fungerat senaste gångerna och jag har sluppit den där ilskna och envisa flunsan jag annars får i mellandagarna, med hosta som dröjer sig kvar till påsk och slutar med att jag hostar upp blod. Det är väl inte riktigt det man menar när man säger "julen varar än till påska"?

Börjar nog bli dags att rota i klädpåsen från vinden också för byxorna jag har sitter inte särskilt smickrande längre... Ett ganska angenämt problem dock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar