torsdag 6 december 2012

08 - Mina favoritskor


Vidare till ämne 8 - Mina favoritskor, på listan jag lånat av Phantazia.

Från att ha varit en tjockis i gympaskor har jag nu hittat de höga klackarna och stövlar.

Har hunnit köpa på mig ett antal både bekväma och mindre bekväma skor, efter operationen, men... det finns ett par jag sett på nätet som jag skulle vilja ha! Inte för att jag tror att jag kan gå i dem eller de är bekväma, utan för att jag tycker de är snygga!


Egentligen vet jag inte om de är så snygga, men jag har fastnat för dem och till en snygg lite kortare klänning eller kjol tror jag dessa skulle vara grädden på moset, så att säga...


Ämne 01 - En vanlig dag hemma hos mig
Ämne 02 - 3 saker du inte vet om mig
Ämne 03 - Mitt favoritland
Ämne 04 - Favoritsaker
Ämne 05 - Det här språket vill jag tala flytande
Ämne 06 - Dåliga vanor och laster
Ämne 07 - Bloggfavoriter
Ämne 08 - Mina favoritskor
Ämne 09 - Så här ytlig är jag
Ämne 10 - Mitt bästa sminktips
Ämne 11 - Min favoritbutik
Ämne 12 - Så här var jag i skolan
Ämne 13 - Vanliga fördomar om mig
Ämne 14 - En person som alltid gör mig glad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar