fredag 14 december 2012

25 - Någon jag aldrig kommer släppa taget om


Phantazias lista fortsätter och vi har kommit fram till Ämne 25 - Någon jag aldrig kommer släppa taget om...

Klurigt...

Klart jag skulle kunna säga maken, men det känns för uppenbart...

Någon som alltid finns med mig, i alla väder, oavsett humör, även om det bara är i tanken numera, är min mormor... Lilla murmeli, mommo, isoäiti. Hon gick bort för en herrans massa år sen, men har alltid varit en av de viktigaste personerna i mitt liv och fortsatte vara det även efter sin bortgång. Det var en stor sorg och katastrof när hon i sviterna efter en hjärnblödning/propp somnade in... men man måste ta sig igenom även de sorgliga stunderna i livet...


Ämne 15 - Mitt drömyrke
Ämne 16 - Bästa resan
Ämne 17 - Det här får mig att skratta
Ämne 18 - Det här gör jag aldrig om
Ämne 19 - Bästa filmen
Ämne 20 - Min första tanke när jag vaknade idag
Ämne 21 - Det här drömde jag om i natt
Ämne 22 - Så här kommer jag vara som gammal
Ämne 23 - Vad ska mina barn heta
Ämne 24 - Mitt favoritresemål
Ämne 25 - Någon jag aldrig kommer släppa taget om
Ämne 26 - Barndomsminne
Ämne 27 - Min musiksmak
Ämne 28 - Min första pojkvän
Ämne 29 - Bästa tv-serien
Ämne 30 - Bästa tidsfördrivet

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar