fredag 7 december 2012

11 - Min favoritbutik


Nedräkning pågår! Sista punkterna i listan från Phantazia. Här kommer ämne 11 - Min favoritbutik.

Frågan är nu om jag måste välja en riktig butik eller om jag får säga "utförsäljningen" i Karlstad. Utförsäljningen är min absoluta favorit! Jag älskar att fynda och om jag kan hitta helt nya, oanvända kläder, ibland märkeskläder, ibland vanliga basicplagg för 40:-/plagg klarar jag inte av att betala flera hundra för samma plagg i vanlig butik.

Att det sen är lite som ett lotteri, helt galet mycket folk, inte storleks- eller modelluppdelat gör det bara lite mer spännande. Kommer man hitta nåt eller gå hem tomhänt? (Jag går vääääldigt sällan hem tomhänt *ler*)

Måste jag välja en riktig butik så... hm... vette tusan! Jag gillar Joys kläder, EM Möblers inredning, Panduros pyssel, Indiska och Nice. Att bara välja en - omöjligt!

Ni får helt enkelt ta det som en lista av favoriter istället...


Ämne 01 - En vanlig dag hemma hos mig
Ämne 02 - 3 saker du inte vet om mig
Ämne 03 - Mitt favoritland
Ämne 04 - Favoritsaker
Ämne 05 - Det här språket vill jag tala flytande
Ämne 06 - Dåliga vanor och laster
Ämne 07 - Bloggfavoriter
Ämne 08 - Mina favoritskor
Ämne 09 - Så här ytlig är jag
Ämne 10 - Mitt bästa sminktips
Ämne 11 - Min favoritbutik
Ämne 12 - Så här var jag i skolan
Ämne 13 - Vanliga fördomar om mig
Ämne 14 - En person som alltid gör mig glad

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar