torsdag 13 december 2012

23 - Vad ska mina barn heta


Phantazias lista fortsätter och vi har kommit fram till Ämne 23 - Vad ska mina barn heta...

Har inga barn och jag skulle inte avslöja mina favoritnamn här om jag hade några på G...

Mina håriga, fyrbenta bebisar heter Max, Albin och Lillisen/Sötnöt.


Ämne 15 - Mitt drömyrke
Ämne 16 - Bästa resan
Ämne 17 - Det här får mig att skratta
Ämne 18 - Det här gör jag aldrig om
Ämne 19 - Bästa filmen
Ämne 20 - Min första tanke när jag vaknade idag
Ämne 21 - Det här drömde jag om i natt
Ämne 22 - Så här kommer jag vara som gammal
Ämne 23 - Vad ska mina barn heta
Ämne 24 - Mitt favoritresemål
Ämne 25 - Någon jag aldrig kommer släppa taget om
Ämne 26 - Barndomsminne
Ämne 27 - Min musiksmak
Ämne 28 - Min första pojkvän
Ämne 29 - Bästa tv-serien
Ämne 30 - Bästa tidsfördrivet

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar