torsdag 6 december 2012

09 - Så här ytlig är jag

Jag har några punkter kvar på min lista, ärligt snodd från Phantazia. Här kommer ämne 9 - Så här ytlig är jag.

Jag anser själv inte att jag är ytlig. Om någon annan anser annorlunda får de gärna upplysa mig - jag tar inte illa upp.

Yta är för mig inte särskilt viktigt, även om jag idag (efter stor viktminskning) tycker om att klä mig lite roligare än tidigare, sminka mig och fixa håret, så är det inte särskilt viktigt och jag bryr mig inte om hur andra gör. Jag kan lika gärna åka till jobbet i jeans eller mysbyxor och en hoodie, håret i en slarvig knut och bara mascara på fransarna.

Jag har alltid tyckt och tycker fortfarande att det viktigaste är hur man är som person, inte hur man ser ut. Du är lika fantastisk oavsett utseende, så länge din personlighet får skina fritt och du är snäll och härligt ärlig... och bara helt enkelt härlig!

Tjock, smal, svart, vit, gul, blå, röd, klädd i senaste modet eller ärvda brallor från brorsan - har det egentligen någon betydelse? Tänk efter ett par gånger innan du svarar om din direkta tanke är "ja" - om det fortfarande, efter eftertanke är "ja", förklara gärna för mig varför...


Ämne 01 - En vanlig dag hemma hos mig
Ämne 02 - 3 saker du inte vet om mig
Ämne 03 - Mitt favoritland
Ämne 04 - Favoritsaker
Ämne 05 - Det här språket vill jag tala flytande
Ämne 06 - Dåliga vanor och laster
Ämne 07 - Bloggfavoriter
Ämne 08 - Mina favoritskor
Ämne 09 - Så här ytlig är jag
Ämne 10 - Mitt bästa sminktips
Ämne 11 - Min favoritbutik
Ämne 12 - Så här var jag i skolan
Ämne 13 - Vanliga fördomar om mig
Ämne 14 - En person som alltid gör mig glad

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar