lördag 8 december 2012

13 - Vanliga fördomar om mig


Näst sista ämnet från listan från Phantazia. Här kommer ämne 13 - Vanliga fördomar om mig.

Jag har inte googlat mig själv, vet inte vad folk har för fördomar om mig. Jag är ju rätt ärlig med hur jag är som person... att jag är besserwisser, bekväm, tönt, sur och grinig. Vad folk tycker och tänker utöver det vet jag inte - berätta gärna, så får vi se om jag kan peta hål på nån fördom.


Ämne 01 - En vanlig dag hemma hos mig
Ämne 02 - 3 saker du inte vet om mig
Ämne 03 - Mitt favoritland
Ämne 04 - Favoritsaker
Ämne 05 - Det här språket vill jag tala flytande
Ämne 06 - Dåliga vanor och laster
Ämne 07 - Bloggfavoriter
Ämne 08 - Mina favoritskor
Ämne 09 - Så här ytlig är jag
Ämne 10 - Mitt bästa sminktips
Ämne 11 - Min favoritbutik
Ämne 12 - Så här var jag i skolan
Ämne 13 - Vanliga fördomar om mig
Ämne 14 - En person som alltid gör mig glad

 

1 kommentar:

  1. Fördom vet ja väll inte... Men innan jag skrapade lite på ytan och såg den fina diamant du är så tyckte jag att du var lite trubbig ch kantig. Nu med facit på hand tror jag att det berodde på att du är så ärlig. Är man inte beredd på det kan man bli så överraskad att det kan lännas som värsta käftsmällen. Men det är också den egenskap jag kommit att uppskatta massor hos dig!

    SvaraRadera