fredag 14 december 2012

Buzz buzz!

Idag fick jag ett paket från Buzzador... Trodde det skulle vara lite storlek på kartongen, så jag blev ganska förvånad när det var ett litet tunt paket. Hur skulle de där snackspåsarna få plats i det utan att bli mosade, var min första tanke...?

De fick plats, men påsarna var mindre än jag hade trott...

Vad var det då?

Smash! Det nya snackset de gör reklam för på tv'n. Krispiga majssnacks som är doppade i choklad.

De var förvånansvärt goda. Chokladen var god. Majssombrerosarna var lite saltade vilket gjorde att det blev ytterligare djup i smaken, och att de var så krispiga gav bitarna ett härligt tuggmotstånd.

Högsta betyg från mig!

Nu får vi se vad andra tycker...



  

1 kommentar:

  1. Avis!! Tycker det är så trist att Buzzador inte tycks vilja välja ut mig längre... :-( Lyckas inte heller få upp 100% på den dära stapeln etersom jag inte lyckats värva någon trots att jag tipsat massor... :-/

    SvaraRadera