måndag 10 december 2012

17 - Det här får mig att skratta


Ni får se det som att ni lär känna mig bättre nu, med alla ämnen ur Phantazias lista... Vi har kommit fram till punkt 17 - Det här får mig att skratta.

De som känner mig vet att jag inte skrattar högt, ljudligt och synligt... Den som inte känner mig kanske tror att jag inte har humor eller tycker komedier är roliga för att jag inte bryter ihop i skratt, men det är bara sån jag är... Jag tycker mycket är roligt, men har lika svårt att visa det som glädjen över presenter jag får, även om jag vibrerar av glädje och lycka inombords!

Något jag dock skrattar gott åt är Gabriel Iglesias - vi var och såg honom live i Stockholm 14 november - hysteriskt!!



Ämne 15 - Mitt drömyrke
Ämne 16 - Bästa resan
Ämne 17 - Det här får mig att skratta
Ämne 18 - Det här gör jag aldrig om
Ämne 19 - Bästa filmen
Ämne 20 - Min första tanke när jag vaknade idag
Ämne 21 - Det här drömde jag om i natt
Ämne 22 - Så här kommer jag vara som gammal
Ämne 23 - Vad ska mina barn heta
Ämne 24 - Mitt favoritresemål
Ämne 25 - Någon jag aldrig kommer släppa taget om
Ämne 26 - Barndomsminne
Ämne 27 - Min musiksmak
Ämne 28 - Min första pojkvän
Ämne 29 - Bästa tv-serien
Ämne 30 - Bästa tidsfördrivet

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar