tisdag 18 december 2012

30 - Bästa tidsfördrivet


Phantazias lista fortsätter och vi har kommit fram till absolut sista ämnet nu... Ämne 30 - Bästa tidsfördrivet!

Här borde jag säga saker som gymma, promenera, planera hälsosamma sallader eller antalet kalorier jag fått i mig under dagen.

Ledsen, men det är inte jag... Ligga i soffan, se på tv och surfa på iPaden är mer min stil! Jag kan planera en hälsosam sallad, men till den gör jag gärna någon annan mat också. Antalet kalorier jag får i mig på en dag är för få - det har jag räknat ut, men vissa dagar kompenserar jag det (på fel sätt). Gymma har jag inte gjort på länge och i det här vädret går jag inte gärna ut på en promenad.

Foto, matlagning och ligga och slöa är mina bästa tidsfördriv! Lätt!

Jag är en bekväm människa - och hymlar inte om det... Så, där har ni det! Hela 30-punkts listan som avslöjar mina fel och brister, glädjeämnen och sorger!

That's all folks!


Ämne 15 - Mitt drömyrke
Ämne 16 - Bästa resan
Ämne 17 - Det här får mig att skratta
Ämne 18 - Det här gör jag aldrig om
Ämne 19 - Bästa filmen
Ämne 20 - Min första tanke när jag vaknade idag
Ämne 21 - Det här drömde jag om i natt
Ämne 22 - Så här kommer jag vara som gammal
Ämne 23 - Vad ska mina barn heta
Ämne 24 - Mitt favoritresemål
Ämne 25 - Någon jag aldrig kommer släppa taget om
Ämne 26 - Barndomsminne
Ämne 27 - Min musiksmak
Ämne 28 - Min första pojkvän
Ämne 29 - Bästa tv-serien
Ämne 30 - Bästa tidsfördrivet

 

1 kommentar: