fredag 16 september 2011

Bilder

Här kommer några bilder på hur magen ser ut nu. Det är lite svullet över de två hålen på höger sida på bilden och magen är lite uppsvälld av gaser, men i övrigt ser det väl rätt okej ut för att vara nyopererat tycker jag. De två som är svullna är de hål som är lite större, där verktygen gick in och det är helt normalt att det är lite svullet så länge det inte blir rött, varmt och fult, och det upplever jag inte att det är... och jag ska göra mitt bästa att ta hand om dem så det inte blir nån infektion i dem heller.


Och här är en bild med jämförelser från tidigare foton. 


3 kommentarer:

  1. sv - Tack. Jag gör allt jag kan för att krya på mig. Men det är baske mig inte det lättaste.

    SvaraRadera
  2. Halkar vist in på den jämna sidvisningen 500. :-p

    sv - Då tycker jag att du skall ta vaccinet. Själv tog jag den dära som alla bjöds på typ. Men ja skulle gärna ta vanligt vaccin också men för mig kostar det och ja. Så mycket älskar jag inte sprutor att jag vill betala för det. hoppas på turen att slippa bli sjuk i stället.

    SvaraRadera
  3. Inte mycket till operationssår egentligen i tanke på vilket stort ingrepp det faktiskt är. Jag hoppas också få det gjort med titthål, det räcker ju med dom ärr och bristningar man redan har där tycker jag ;)

    SvaraRadera