lördag 17 september 2011

Head shot

Idag har svullnaden och känslan av att vara uppblåst av gaser försvunnit något och magen känns som den sjunkit ihop något. Det känns bra.

Sov riktigt bra i natt... och länge, så det kanske gjorde sitt till. Startade dessutom morgonen med en rejäl "trumpetfanfar" för att välkomna morgonen och det gjorde nog susen också.

Idag ska vi åka och peka ut tapeterna och golvet så de som ska utföra renoveringen av svärföräldrarnas hus kan hämta allt på måndag och starta. Vi ska även förbi nån affär och handla så jag kan göra en Thai Rödcurry-soppa. Det var jag sugen på igår men saknade en viktig ingrediens och orkade inte då testa utan och bli besviken för att det inte smakade som det skulle.

Igår åkte vi en sväng till Mariebergs köpcentrum. Var tvungen att hämta ut vitaminerna och allt jag ska äta dagligen för att inte få brist på något ämne som är viktigt för kroppen... De var inte direkt gratis, men jag kommer väl upp i Högkostnadsbeloppet snart och slipper betala. Det blev även en tur till Panduro och inköp av lite papper för att pyssla några kort. Har ju även lagt en beställning på deras hemsida så det var inte så mycket som jag köpte igår.

Har nog inte så mycket mer att tillägga - jag lever, jag släpper gaser som värsta gasfabriken och idag ska jag äta något jag är riktigt sugen på!

Har funderat lite fram och tillbaka... Jag har ju bjudit på "den nakna sanningen" men utan huvud. Ska jag även bjuda på ett "head shot"? Jag tror jag vågar mig till det idag. Vi är på väg ut och jag mår bra - så varför inte? Jag är den jag är och har man redan sett allt annat så kan man väl lika gärna se ansiktet med...?


Jag, 110917

2 kommentarer:

  1. Vilka tabletter allt är det som gäller för dig? Har hört att det varierar lite beroende på vart man gjort ingreppet? Kul med fotot, fint brutta :)

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt foto på dig... Fast texten var lite i ljusaste laget för mina ögon. =)

    SvaraRadera