fredag 9 september 2011

Sista arbetsdagen

Eller ja, sista arbetsdagen på ordinarie jobbet för en liten stund i alla fall... imorgon åker jag till Karlstad och jobbar lite. SEN blir det ledigt i alla fall en vecka för att sen jobba lite deltid om det behövs - och ledigt är nog en sanning med modifikation eftersom jag kommer finnas på telefon och mail även under sjukhusvistelsen och arbetsmailen kommer då att checkas av och svaras på om det behövs.

Chefen bad mig höra av mig när jag hade vaknat till och var färdigopererad så han visste att allt hade gått bra och kunde sluta oroa sig och fundera.

Efter jobbet idag fixade jag en hel massa kålpudding så nu finns det också färdigt i frysen. Vi tog en lite promenad till Lidl också och nu sitter jag i soffan och överväger att gå och lägga mig tidigt som omväxling. Samla lite vuxenpoäng och läsa Ica Kuriren som trillade in i lådan idag... Ja, jag prenumererar på Ica Kuriren - den är faktiskt riktigt bra!

1 kommentar:

  1. Jag prenumererade också på den. men sen tyckte jag den blev sämre och sa upp prenumerationen. Kanske ska köpa ett lösnummer för att kolla om den taget sig.

    SvaraRadera