tisdag 20 september 2011

Löken på laxen

Kvällens middag blev kokt potatis, en tomatsalsa med lök (tomaterna är skalade för att skalen är för hårda än så länge) och ugnsbakad lax med rödlök. (Min portion är mosad ska tilläggas.)




Tror jag kan ligga på båda sidorna nu. Jag har försökt undvika att ligga på vänster sida innan eftersom jag har två ingångshål där med rätt många agraffer på varje. Jag har fortfarande ont i ryggen och det verkar inte bli bättre om jag inte ligger ner, vilket får mig att tro att det är pga snedbelastning av musklerna, så har jag idag provat att vila lite även på vänster sida och det har inte gjort ont eller känts konstigt. Inatt kan nog alltså variera mina sovställningar lite mer än innan och det kan nog göra underverk för ryggen.

Jag skulle så himla gärna vilja starta styrketräning för att stärka upp musklerna i ryggen... och även träna rumpa, lår och armar, men får nog vänta tills agrafferna är tagna. Det är svårt att göra något utan att magmusklerna arbetar också och de ska jag helst inte använda just nu.

Nu är det dags för lite toabesök, vila i soffan och virka klart en mössa jag började på för några timmar sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar