lördag 3 september 2011

Shoppat

Jag skulle inte... Jag hade inte tänkt... Det var onödigt... Jag skulle ju bara köra bilen... Inte handla nåt... men två små saker följde med hem i alla fall när svärmor och jag styrde kosan mot Karlstad och klädutförsäljning. Mötte Syster Yster där som hittade en jättefin klänning och en överdel åt mig. Hade hon inte hittat dem hade jag förmodligen inte köpt nåt till mig, men jag kunde faktiskt inte motstå klänningen - som ska bli min festklänning, med ett par lite "glittriga" strumpbyxor och snygga skor. Vill man skoja till den lite kan man sätta ett färgat skärp/band runt midjan för att få lite färg, till den annars "lilla svarta".

Den har en underkjol med tyll som ger lite extra vidd och holkärmar som inte klämmer åt runt armarna, det gillar jag... Att jag sen bara betalade 40:- för den och den är helt ny och oanvänd gör ju inte direkt saken värre... Hoppas bara det dyker upp nåt festligt tillfälle sen att ha den på, annars får vi väl arrangera nåt själva. 

1 kommentar: