onsdag 28 september 2011

Varning om du är känslig

Bytte idag plåster på två av hålen för att de svider lite eller om det drar i huden. Det är bara ytligt det känns lite irriterat och inget inuti. Är du känslig ska du sluta och läsa/titta nu för jag kommer lägga en bild på hur de såg ut.

På det vänstra är huden lite irriterad vid de yttersta agrafferna, och det är det hålet som känns mest irriterat och som hela tiden känts mest, men det har aldrig gjort ont, bara obekvämt i huden.

Det högra hålet borde kanske kännas mer om man tittar på bilden, men det gör det inte (fast det ska bli en befrielse att ta agrafferna på måndag).

Med tanke på hur dåligt jag normalt sett läker så är jag mycket nöjd med resultatet och alla titthål utom det högra på den här bilden har slutit sig mycket bra och det högra här har slutit sig bra. Helt ärligt bryr jag mig inte om hur mycket ärren kommer synas - det viktiga för mig är att det är gjort och att allt gick bra.



Det lite blåaktiga som syns på bilderna är inte blåmärken utan färg från
en penna som markerat vilket nummer respektive plåster haft för att jag
skulle kunna ha koll på så inget började visa spår av blod eller liknande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar