fredag 30 september 2011

Vår herre älskar mig mindre

Idag har jag jobbat hela dagen, vilket är ovanligt för mig - alla dagar, eftersom jag normalt sett kommer och går som jag vill och kan jobba från hemmet, bilen eller var jag vill. Idag hade vi dock bokat in ett möte på eftermiddagen så jag passade på att få lite pappersarbete gjort innan det.

Mötet gick bra. Jag hade med äppelpaj som de andra åt av, jag avstod eftersom jag till lunch hade ätit lite fiskgryta och ris och därför inte ville riskera nåt med att äta äppelpaj också. Har dock inte blivit dålig av nåt än, så *håller tummarna* tvivlar på att det händer eftersom jag är noga med att inte äta snabbt och inte för mycket.

Efter jobbet åkte jag förbi en liten farbror som hade lovat mig svamp att ta med hem. Tycker personligen att svamp är äckligt, men gubben gillar det så då tackar man ju inte nej till trattkantareller. De har nu under kvällen rensats minutiöst och förvälts.

När jag kom hem, till nyputsade fina fönster, åkte vi för att hämta upp svärföräldrarna som ville bjuda oss på irakisk kebab (köttfärsspett som kolgrillas och äts med olika tillbehör). Jag och svärmor delade på en portion och ändå blev det kvar... (båda är gbp-opererade). Det är riktigt gott och den här var ovanligt god och restaurangen hade en grymt god pizzasallad. Jag skulle lätt kunna gå dit och köpa bara det och äta!

Längtar sjukt mycket till måndag då agrafferna ska bort och kommer bli grymt besviken om sköterskan som tar dem inte tycker att det är okej att ta alla än... Vill kunna röra mig obehindrat och utan att nåt drar i huden, plus att det börjar bli lite hudirritation runt vissa agraffer nu.

En rolig sak är att några av dubbelhakorna verkar ha flytt fältet!! Fler centimetrar har också försvunnit, men vågen visar envist samma siffror *irriterande*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar