måndag 19 september 2011

Klänningen vill ut och dansa

Sitter och funderar på hur det gått för A-C som skulle opereras idag. Jag hoppas innerligt att allt gått bra och att hon inte har ont eller mår dåligt. Hoppas hon får det lika "enkelt" som mig! Jag är faktiskt förvånad själv över hur bra allt gått... särskilt eftersom kirurgen och narkosläkaren kom in det sista de gjorde innan jag rullades till operation för att tala mig ur det hela och säga "till en normal människa kan vi säga att det är 5% risk att något går fel under eller efter operation - i ditt fall kan vi säga att det är 80% - är du verkligen säker på att du vill göra det här?!". Klart jag funderade lite då, men jag var så säker på att det här var det enda rätta för mig och att allt skulle gå bra så det fanns egentligen inget att fundera på.

Har även märkt att jag idag kan få av mig alla ringar jag har på fingrarna utan att olja in, ha på diskmedel eller dra så fingrarna blir blå innan ringarna kommer av. Det plus att vågen sakta men säkert klättrar nedåt gör vardagen bara lite roligare. Jag ska börja mäta med måttband också, men är fortfarande lite uppsvälld/uppblåst så jag väntar nån dag till innan jag mäter, fast jag ser och känner att saker händer...

Det är dock lång tid kvar innan kläderna som ligger i min "drömlåda" går att använda och klänningen jag köpte får ut och dansa...


Denna bild tillhör mig som är fotograf!
Lånar du bör du först fråga och du måste referera till mig om du gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar