tisdag 27 september 2011

Ouch

Idag har jag ont i magen och mår illa... men inte på grund av operationen, det kan jag garantera till 100%!

Det är två anledningar...

Anledning 1: Kroppen har haft den "goda smaken" att köra igång mensen - vilket i och för sig inte kom som någon överraskning eftersom det nästan går att ställa klockan efter skiten - men ändå... det är ingen höjdare och inget jag går och längtar efter varje månad.

Anledning 2: Jag är på jobbet och här har troligtvis en råtta krupit in och dött nånstans för det luktar ruttet kadaver. Jobbet ligger mitt ute på landet, mellan två åkrar och nu när de plöjt åkrarna för hösten och lagt massa säd i stora ladan på gården dras råttorna hit och kryper gärna in i värmen. Det gör mig inte så mycket att de är här... man ser dem då och då när de pinnar iväg över golvet, eller hör hur de sitter på vinden ovanför mitt kontor och knaprar på nåt, men om de hittar in får de gärna hitta ut också och inte lägga sig här inne och dö och stinka som förra månadens sopor! *blärk*

I övrigt inte mycket nytt under kjolen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar