måndag 19 september 2011

Ommöblerat lite här

Lagt till länkar över de bloggar jag följer dagligen... det finns fler och jag kommer lägga till fler allt eftersom. Om någon INTE vill vara med i listan är det bara att hojta till! Här görs allt med någon form av respekt för människorna som finns bakom och bara för att jag har skakat fläsket på bilder i bloggen, kan det ju mycket väl finnas de som vill vara mer privata - och tala gärna om det då - men de jag lagt ut är de jag gillar och som jag tycker det vore skoj om andra också upptäcker!

Lagt en bild på mig själv och den får väl ligga tills jag gått ner så det blir roligt att byta ut den mot en "smalare" bild!

Om någon undrar om grönsakerna som är som bakgrund så var min tanke med den två - jag ska äta nyttigt när jag får börja äta och grönsaker hör dit - plus att jag ska växa upp som något som strävar mot ljuset, något som växer med uppgiften, någon som kliver upp ur skiten och blir något bättre!

1 kommentar:

  1. Mig gör det inget att du länkar. Men kanske ska du ändra länknamnet till Celine Naminah =) Men du kan lugna dig till jag ändrat min design. =)

    SvaraRadera